snart vankas de sommarlov

Har som sagt bara en dag kvar i skolan sen är de bara tentorna kvar som gäller, Fick ju ny medicin av läkaren sist jag va dit och igår tog ja den för första gången och de va inte trevliga biverkningar, svullnade upp i alla leder och blev röd som en kräfta såg precis ut som jag solat för länge. Och blev lika yr som en 87-årig tant och så fort jag ställde mig upp för fort kändes de som ja skulle svimma så kan inte tycka att den fungerade direkt.
Men har fått en tid för att göra ultraljud på buken för att kolla om de finns några stenar eller några konstiga saker, kruxet är att jag ska dit den 8:e juni men jag har omtenta samma dag fast klockan 8.15 och ja ska vara hos läkaren 9.45 visserligen kan ja sitta en timme och göra tentan men sen får ja sprinag till sjukhuset,
De som är lite jobbigare är att jag inte får äta på 8 timmar innan undersökningen så de betyder att jag måste göra tentan på fastande mage, jobbigt men de går väl på nått vis, får köpa me mig nått att äta så ja har till efteråt :P
Eftersom jag inte gick till skolan idag har de blivit tok plugg hemma så mycket ja orkat men är inte så ansträngande att läsa en bok, men de ska ju fastna någonstans me.. Nej nu längtar jag hem och att bli klar med tentorna, så man kan slappna av ute i solen och bara vara.
De är 1,5 veckan tills jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0