Helgmys

Har nyss grillat med hela familjen och haft de trevligt och blir nog filmkväll lite senare hemma hos Anders, tidigare idag var vi ner på stan, ut till farmor och farfar en sväng och hälsade på alla dom, blev även att åka hem till nathalie och hämta saker sen in till mora fixa saker och åkte upp till Alexandra och Benke för att Erika slulle klippa dom så satt  vi där en sväng och pratade tittade på Liam och så super trevligt, Här även spelat en hel del Wii så jag har träningsvärk :O haha känner mej otränad så lär nog börja träna lite mer.
Va ju även hem till A&B igår och va där en längre stund och fick hålla lilla Liam som va så super söt och go, så handlade vi lite mat och tog en promenad i de sköna vädret så hade de super mysigt, Får komma och umgås lite mer nu när ja har sommarlov och när ja kommer hem, För dom har verkligen fått världens sötaste unge och dom är super goa så där kommer ja nästan spendera hela min sommar ^^, nej då men ska hälsa på en del iaf :)
Har även hunnit hälsa på Fia uppe i Bjärre och vi åt god mat och va ute och påtade i trädgården eller fia gjorde jag lekte med Casper som förövrigt blivit väldigt stor och ännu sötare, känns som han va en plutt sist jag såg han så de gäller att ta vara på tiden (:
Men imorrn måste ja åka hem igen och de suger lite men kommer hem snart igen och de är sommarlov snart också men hade bra så länge
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Så roligt att träffa dig! <3

2010-05-16 @ 11:41:33
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0