Funderingar kring livet

Så här på kvällen börjar jag alltid att tänka på en massa saker sånt där som ja förskjuter på dagen och jag gör de medvetet för att slippa tänka men på kvällen så kommer alltid sånna där tankar, om att ja saknar mina syskon som säkert mår sju resor värre än mig. Jag känner ångest över att snart sitta på en rättegång och berätta om vad han har gjort mot mig och min familj sitta öga mot öga med personen som jag hatar mest i hela livet, den personen som gjort mej mest illa, och ja ska sitta framför främmande människor och berätta!. Nått som kommer stärka mig är om dom jag håller mest om hjärtat kommer dit mina vänner som vet allt, de skulle styrka mitt självförtroende för ni vet va som har hänt! Men de är inget datum satt för den rättegången men enligt mamma borde de vara klart någon gång i vinter!
Sånna här tankar kommer upp och oftast innan jag ska sova, så jag stressar upp mig själv så de gör ont i magen och slutar andas tills ja kommer på att de bara är tankar och de har inte hänt än, Kroppen är en konstig manik egentligen och nu håller jag på och försöker lära mig om den och jag har faktiskt fått bättre förståelse för den men de är inte lätt alla gånger ^^,
P.S min sokerkaka blev godkänd och de va super gott och ha hallon i så lite skills har ja i att baka xD Mallig som ett troll!!!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Jag finns vid din sida, det vet du. Jag vet att det är sant, jag VET det! Det finns inget jag ångrar så mycket som att jag inte polisanmälde Martin för misshandeln, det hade kanske hjälpt er i frågan.. Jag kommer alltid försvara dig och finnas där.

2010-05-27 @ 23:37:04
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0