en hel del plugg

Har suttit sen 9 imorse och pluggat har nästan skrivit klart EKG-rapporten och de va den som tyngde mest eftersom den ska vara inlämnad och hon kan klaga på den och man får lov att göra om den. Men har bara diskussionen kvar och de kan vara bra att lägga extra krut på den. har även försökt läsa in respirationen för de är den ja har mest problem med eller den ja kan minst resten är ganska okej. Ikväll ska jag och Belma hem till Anna och se lite final av melodifestivalen ska bli riktigt trevligt, tänkte jag skulle försöka plugga nån timme till sen bara ta de lugnt och försöka varva ner innan vi ska bort till anna, så tänkte ja gå och se om ja hittar nån bra bok ja kan börja läsa, när de är svårt att sova är de perfekt att läsa tills man slocknar :)
Har även pratat med Fia idag och hon är verkligen en ängel hon kommer bli en världsbäst lärare när hon är klar de vet ja. Kom på att när man sitter och pluggar intensivt så glömmer man bort att äta eller jag gör de i alla fall för ja är så inne i de ja gör så när ja kollar på klockan inser ja att jag borde ätit för länge sen.. Men de blev lite gröt så länge så kanske ja orkar att laga lite mat senare.

Den här låten går på repeat hos mig när ja pluggar, man blir glad på nått sätt.

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Tack hjärtat! Och du kommer bli en grym ambulanssjukvårdare :D Saknar dig!! Btw, låten är döbra

2010-05-29 @ 15:41:29
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0