Äntligen

Nu har vi haft sista seminariumet för den här terminen och de känns hur bra som helst, Men har den stora tentan att plugga till dock men de är bara att bita ihop de sista dagarna innan hemgång. Har ätit god mat, tyckte jag kunde unna mig de eftersom de är fredag och sista lektionsdagen. Så nu blir de wallander film och sängen, har ätit den nya medicinen idag igen men blev bara sämre så nu är de bäst att ja håller mig liggande så jag inte svimmar och de vill vi inte :P Ska försöka ta de lugnt och försiktigt resten av kvällen som hoppas de inte är någon fara :)
Föresten hade jag tur med vädret idag för när jag gick hem så sken solen och de va så skönt och allt, men sen nu senare på kvällen runt 18 så började de regna och sånt och de va ju inge vidare men väder gudarna var med mig hem iaf ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0