10/5

Har kommit fram till Örebro idag bara för att gå på en värdelös föreläsning på slutet så snurrade de bara i huvudet och ja kan lova att inte många i klassen lyssnade utan vi satt som frågetecken och ville gå hem men 17 prick fick vi sluta :) Men kommer åka hem till Mora lika fort för imorgon har vi bara föreläsning på dagen sen ska vi brudar gå lite på stan käka och fönster shoppa eller åtmindstone jag ^^, Sen längtar jag hem till Alexandra & Benke och deras sötaste son Liam som är 4 dagar gamal men han blev lite sjul efter förlossningen så dom fick stanna ett tag till och ja har längtat ihjäl mig efter att få träffa sötnosen ska bli riktigt kul :) Fick en bild på han nästan nyfödd och han va så himla söt så ja började nästan gråta, låter töntigt men de kändes så kul att allt gå bra efter omstädigheterna :)
Så ska spendera hela veckan i Mora eftersom vi inte börjar förens den 17/5 igen och de är ju en hel del kläm dagar så ska bli riktigt skönt och vara där just nu! Foten börjar krångla mer nu men visste att den inte läker på en kvart, men hade ju hoppats så ska försöka vara lite försiktigare och träna upp balansen och musklerna så hoppas vi på en smärtfri sommar i alla fall.
Sitter och diggar till Lady gaga och hennes underbara Alejandro all hennes musik är bäst!! och Fia har fått sett henne lajv fatta min avundsjuka! men är så glad att hon fick se och spela in lite åt mig (A)
Och blev även klippt av Malin när jag var hemma och resultatet blev strålande som vanligt så nu är de sommar fräscht hår igen. :)
Grattis igen A&B till lilla Liam <3

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Alltså.. Lady gaga... hon är fucking UNDERBAR!

2010-05-11 @ 16:55:42
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0