Underbara soliga dagar

Ja nu måste ändå våren vara på väg för de har varit sol i 4 dar i streck och de har varit varmt me eller om man jämför med dom -20 de har varit förut ><. Nej jag älskar de här vädret, vi hade bara seminarium idag och slutade vid 14 med 3 timmars hål imellan annars hade ja slutat mycket tidigare men sånt är livet, Tyvärr har vi en föreläsning på fredag som vi egentligen skulle ha förra fredagen så vi är inte lediga på fredag men åker till Mora då och lämnar bilen och då vet ja exakt vilka jag ska våldgästa xD Så Fia, och alex & benke ni vet vem som kommer stå på eran tröskel nu i helgen (A) om ni är hemma förstås.. Men känner att ja behöver lite stöd och vem kan man hämta energi ifrån?! jo sina vänner såklart så ska bli riktigt trevligt tycker jag.
Idag har jag städat ända sen jag kom hem eftersom mitt käk var i en enda röra sen förra veckan då jag fick me mig massa kökssaker från Mora och från Alexandra och ja är verkligen tacksam för bidraget :D behövde verkligen alla saker, så nu är de fixat och klart och nu är de bara mitt rum klar så är halvvägs med de så kör resten imorrn så de kan vara fint tills ja åker ifall de skulle komma nån och bo här.
håller på och lagar lite mat men är lat så de blir korv med pommes så känner lukten av mat och de kurrar i magen fast är egentligen inte hungrig men äter för att ja måste annars dör man ;)
nu har ja även börjat kikat i böckerna för nästa kurs och de börjar bli riktigt intressant nu och de är just dom här kurserna jag kommer älska visst de kommer bli J*vligt tufft men de är ju något du lär dig för alltid och de handlar om kroppen och ja är sjukt fascinerad av hur vi människor fungerar, men kommer nog svära mig fri från de ja nyss skrivit men då får ni peppa mig för ni som känner mig vet hur mycket jag älskar de här och hur mycket jag bvill de här och då FÅR man inte ge upp, Och de gäller söta Fia me för ja är så otroligt stolt över dig hur du kämpar med både Casper och dina studier och ja vet precis hur du känner för alla studier och allt  som har med skolan att göra och ja kommer fortsätta peppa dig tills du spyr ;) nej men ja VET att du kommer klara de här och bli en underbar lärare så Keep on rocking hun <3
Nu blir de lite mat i magen så
bye bye

Kommentarer
Postat av: Alex

Hellu!

Jaa du är sååå välkommen hit i helgen. Kanske kan ta en runda i skogen med dogsen?! Sist vi var ut där vi brukar gå så såg vi vargspår häftigt!! Hoppas vädret är lika fint då som nu!

Kul att höra att grejerna kom till användning!

Höres till helgen. Hoppas bilen visar sig från sin fina sida och inte är p.m.s-ig på vägen hem

Kram

2010-03-10 @ 19:43:26
URL: http://livinglexxi.blogspot.com
Postat av: Sofiaa

Ah min älskade vän, du vet precis varför jag kämpar fast jag sitter gråtfärdig varje vecka över all stress. Du fixar allt, precis som mig. Älskar dig!

2010-03-10 @ 20:55:46
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Postat av: emma

jag då?:/

2010-03-11 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0