Resultatet av min bakning

Gjorde ju sockerkakan som Alex gav mig recept på och ja kan lova att den blev god men inte som alex mormor men de hade ja aldrig fixat ändå förens jag är 65 år. Så nu blir ja snart the baking chef ^^, nästan så och Sandra fick me sig en rejäl bit hem så hon och Tindra kunde smaska på.
Och ja nu har mitt lilla hjärta åkt hade hemskt gärna sett att hon va kvar längre men ja har en hektisk vecka med ton av plugg inför tentan plus att jag har seminarium i veckan så kände att hon har de bättre hemma med resten av vovvarna :) Men ja saknar min lilla tuss hon är som min lilla bebis men får se henne när ja kommer hem igen :)
Som sagt har vi hur mycker plugg som helst och de är en hel del att göra så lär sätta fart om ja inte ska kugga    tentan  

Ni skulle ha smakat kakan den va suverän önskar att de gick att teleportera så ni alla kan smaka för ja är jädrigt stolt över mig som klarade att inte göra den bränd eller torr ^^

Kommentarer
Postat av: Alex

Hellu tjejen!

Härligt att höra att du bidde nöjd med sockerkakan!! Jag får aldrig dem höga, utan de sjunker ihop som ett sprängt torn. Men hemligheten sägs vara att vispa länge...eller var det en kort tid???



Lycka till med allt plugg!!

Kramar

2010-03-22 @ 08:14:31
URL: http://livinglexxi.blogspot.com
Postat av: Sese

Damn, I'd tap tap. Porr :D

2010-04-18 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0