Mycket som händer omkring mig

Har blivit aldeles för dålig uppdatering men de har hänt så mycket så tyvärr har jag inte prioriterat bloggen utan bara försökt ha huvudet ovanför ytan, Som ja skrivit förut så var mamma på rättegång angående barnen och hon och advokaten enades om att barnen tillfälligt ska vara hos deras pappa då domaren kan välja att döma annorlunda med tanke på situationen, förstår mig inte på de svenska rättssystemet... Men dom ska vara här alla lov och lite till, så deras sportlov spenderades här och jag fick äntligen träffa mina Älskade syskon och kan säga att de blev mycket tårar och jobbiga stunder men inget kunde förbereda mig för avskedet när dom skulle tillbaka de var separationsångest och alla grät Natalie började krama mig och Erika och vägrade släppa har aldrig haft så svårt att släppa taget och de va många tankar som for genom huvudet om jag inte skulle ta barnen och åka iväg långt från alla elaka människor och hur långt vi skulle ta oss innan de skulle strula och hur framtiden skulle se ut.. Nej mitt hjärta gick itu när vi skulle säga hej då de var ungefär som att ta farväl av en person som ligger för döden, man vet inte om man kommer ses igen och de har varit en känslomässig bergochdal bana.
Åkte ner till Örebro på Söndagen för jag skulle bistå med bil åt krille och elina när dom flyttade men de slutade inte som de skulle utan bilendog utanför Lindesberg och då¨är de bara 5 mil till Örebro så vi stod en timme i iskall kyla och väntade på bärgaren som bara skulle köra oss till Lindesberg först efter dom har regler som säger att bärgningen ska ske till närmsta märkesverkstad men de hela slutade med sovdags vid 2 och efter att ha varit ute och kört i 12 timmar jag hatar för tillfälligt min volvo så den tänker ja ge upp och nästa gång den ger upp så tänker jag ELDA upp skiten!! men nu har den varit in på verkstad så hoppas jag tar mig hem med den också xD
Alltså ibland blir inte livet som man tänkt sig, har min svacka just nu så behöver någon som kan försäkra mig om att de blir bra igen.. Något positivt är att jag fick Godkänt på min första tenta och de behövdes verkligen..
Men alla mina änglar ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0