Min humor på högsta nivå!



Satt och kollade in Youtube efter saker att skratta åt eftersom ja är så sjukt seriös me allt och de pallar ja inte me så därav min inspiration av youtube och hittade Fågelturken asså de här är något av de roligaste jag sett på länge och ville dela med mig av den sjuka humorn jag besitter ^^,
kom även fram till att jag inte kommer bli vuxen någonsin för ja tänker ha samma humor om inte värre när ja blir äldre och ja kommer dampa som ja gör nu för ja kan inte vara Über seriös eller jag tycker inte om att vara de så de så!!
Sen till Klantarslet Linda idag jo ja skulle laga mat och skära upp potatisen och stod vid skärbrädan och allt gick av bara farten så när ja ska lägga potatisarna i kastrullen ser ja hur hela skärbrädan är full av blod och även mina potatisar.. jag har lyckats skära världens jack i pekfingret och inte märkte något när ja stod där och skar allt de är ju verkligen lyckat! så hade ja inte nå plåster heller så de blev lite provisoriskt plåster med papper och tjep, de kändes inget när ja skar mig men nu gör de skit ont och ja beter mig som om ja inte hade nå pekfinger.. ja vet ja är lite löjlig men kan man undvika smärta så gör man de åtminstone om man är mej

Kommentarer
Postat av: Alex

Men lilla gumman, du är ju lika klumpig som jag. Har ibland fått knivförbud här hemma, då det alltid är nån kroppsdel som blir skadad när jag ska hacka nån mat. Är det inte fingrarna så är det foten...



När du ändå nämner youtube, sök på nakenlekar. Där har du min humor, så himla skön haha.



Kramar

2010-03-26 @ 09:26:08
URL: http://livinglexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0