coca cola beroende och Cheez Ballz

Idag ska sandra åka hem men har varit så underbart att ha henne här och prata om allt och tagit våra nattliga promenader med min älskade Tindra. hela helgen har bestått av god mat och massa film!! och igår köpte vi både Cola och cheez ballz och kan säga att de är beronde framkallande du kan ite sluta äta de är fan värre än knark ^^ så illa är de kanske inte men de känns så för stunden. Och så har vi nördat me massa spel på min Iphone så för tillfället sitter sandra i min säng med min iphone och spelar spel och jag bloggar och sjunger till spotify.
Har även hittat min favvo låt just nu och de är Lady gagas nya Telephone som hon gör med beyoncé och man måste se videon till för den är sjukt intressant asså den kvinnan är Amazing hade lätt gått på hennes konsert med efterfest och hela kitet om ja haft tid men kommer ha sjuka veckor framför mig med massa skolarbete efftersom allt vi kommer göra betygssätts så lär vara en duktig flicka! men jag VILL så gärna.
Fick även ett sms av Alexandra igår där hon hade fått receptet på hennes mormors goda sockerkaka, som ja så gärna ville ha så hon la upp de på sin blogg så nu ska ja försöka mig på den här bakningen och de får vi se hur de går..
Men håller er uppdaterade om resultatet

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

LADY GAGA IS THE SHIT!

2010-03-21 @ 16:30:39
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0