Sommar och sol

Nu är de officiellt sommar eller de va de igår men kom på de idag för de är som sagt redan Juni och helt underbart väder de enda minuset är väl att jag måste sitta inne och plugga men ja har fönstret på vid gavel och solen lyser på mig och jag sitter i bikini och upptäcker hur underbart livet är. Och solen gör verkligen en på bra humör de spelar ingen roll hur arg eller sur du än är så blir du glad av solen den är helt underbar. Har även kommit fram till att jag kommer att bli bortskämd med solen här för här har de varit sol i en veckas tid och termometern har stått stadigt på 25grader från 10 på morgonen till 19 på kvällen och jag går med nästan inga kläder på mig för de går inte utan att svettas ihjäl. Och ja försöker sola mina vita ben som aldrig vill få någon färg men de ska vi ändra på den här sommaren. När alla tentor är klara så ska ja lägga mej och steka i solen så jag kan få min efterlängtade färg den här sommaren ^^,
Har städat klart i lägenheten nu så den skiner (nästan så) har dammsugit och torkat golv bytt sängkläder och dammtorkat och så duschade ja av mig all smuts efteråt och nu sitter jag med vindruvor och solar och pluggar, och just nu kan inte livet bli bättre, jag önskar att jag kunde spola fram tiden lite så allt de här hemska pluggandet tar slut. Men så länge njuter jag av solen och värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0