kungligt bröllop

Ja nu har de gått ett tag sen ja bloggade men har haft ganska fullt upp hemma och en hel del att göra, udner tiden har jag hunnit bli rödhårig och barnen har kommit hem och imorrn blir de att tatueras så schemat är ganska späckat. Eftersom barnen är hemma så umgås vi mest med dom och hittar på massa kul, igår bakade vi för fullt, de va både kladdkaka och muffins ^^,
Så måste ja bara skriva om bröllopet, jag har inte följt alla förberedelser till punkt och pricka men de har ju varit svårt att undgå allt eftersom de blev färre dagar men igår så va de äntligen the big day, och ja va faktiskt glad över att sitta hemma i soffan och ha första parkett eftersom vi fick se allt även om de hade varit mäktigt att vara i stockholm, men de va den mest underbara bröllop jag sett jag satt nästan och grät för de va så vackert, vigseln var hur fin som helst, Daniels tal till viktoria var ännu vackrare och de kändes att de va äkta kärlek. Visst de kostar pengar men hur ofta gifter dom sig?! Jag är stolt över Sverige och att våran kronprinsessa har gift sig och de va verkligen sagolikt som ett sagobröllop.
Snart är de dags och börja jobba, har inskolning på tisdag så nu ska ja hjälpa jörgen att bygga färdigt våran trapp och sen träffa Nathalie och patrik :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ah men vad härligt att du trivs så bra ;D

2010-06-21 @ 07:18:06
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 10:24:44
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0