Eclipse

Ikväll eller snarare inatt ska vi se Eclipse hur underbart som helst har väntat på den ända sen jag såg new moon :D helt underbar film :) så nu ska jag och hela gänget gå och se filmen inatt och dregla över robert pattison och Taylor och jag lovar att vi inte är dom enda brudarna som kommer göra likadant, de som är lite halvjobbigt är att den slutar vid 2 och jag ska upp och jobba klockan 7 så de är inte lika najs men va gör man inte ;)
Blir även ensam hemma imorrn eftersom mamma är i sthlm hos moster och H och S åker dit dom med imorgon så jag blir helt ensam tills nästa vecka om inte Nathalie och patrik bor här udner tiden så ja slipper vara ensam ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0