Piss väder

Nu när jag för en gång skull är ledig så regnar de såklart men jag har ju ett par dagar till så jag hoppas att ja kan göra något annat än att sitta inne :) Har haft mina monster 48h som äntligen är slut. De började med att jag började 7-15 och hem och hinna duscha åkte till orsa och jobbade 16-04 sen hann jag sova 1,5 timme sen upp på nästa jobb igen från 7-15 sen fick ja äntligen sova, så på två dygns 48h jobbade jag 26 utav dom. Min hjärna var verkligen inte med mig och ja kände mig inte så effektiv, kände mig full och såg till slut saker som inte fanns men så fick ja äntligen min sömn men är helt slut i kroppen, de värsta är att ja ska upprepa samma procedur nästa vecka och då är jag inte ledig så här länge men ja är ju ung, och ja behöver ju pengarna ^^,
I helgen ska ja umgås med dom bästa och äta och dricka gott och bara vara för de förtjänar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0