bara en massa jobb

Just nu sitter jag i receptionen i orsa och väntar på att klockan ska slå 23 ska nämligen få sluta då och de är inte sådär väldigt mycket att göra och jag är själv och då blir de lätt tråkigt men efetr ikväll är jag ledig fram till Tisdag och de känns helt underbart men de kommer bli kämpigt att börja jobab efter så många dagars ledigt men snart är de mindre än 2 veckor kvar jag tror de är 13 dagar exakt tills jag har jobbat mitt den här sommaren, sen är de yra igen på onsdag och de är liak roligt som alltid, visserligen är man trött och slut som ett as när man är klar men de är roligt under tiden så man får tänka på de positiva. Hade även funderingar på att gå ut i helgen eftersom senaste gången jag festade va vid midsommar och inte ens då blev de särskilt hård fylla, men är inte ute efter de heller kan lika gärna sitta med någon god vän och dricka öl ^^, Emma fyller ju år så ska se om hon kanske har lust att följa med en sväng och fira henne lite. Ska även ta mig till Färnäs och till Underbara familjen Jannes/björkman och gå ut med dogsen och umgås lite allmänt, men nu ska ja jobba på så allt är klart tills jag slutar.. lite duktig kan jag minsann vara ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Would be fun if you could come to Blge before school starts? I'll be back by Friday August 13th :)

2010-07-28 @ 05:39:22
URL: http://johannamarianordkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0