AC i bilen= inte bra

Har lyckats blivit sjuk nu mitt uppi allt eller min värsta jobb vecka, för ja ska jobba hela helgen plus nästa vecka utan uppehåll och nu har ja lyckats blivit rejält sjuk av den dumma ac:n i bilen, eftersom mamma och dom är i stockholm så fick ja använda v70 och de har varit rätt varmt de senaste dagarna så jag har ju såklart brassat på ac:n till 18 grader och suttit i de draget och de har resulterat i att jag är förkyld och har världens feber, ska jobba idag och de lär jag göra med för jag vaknade nyss, hade egentligen ställt klockan på 7 för att kolla om ja hade feber så jag kunde ringa och sjukanmäla mig men nej jag vakande såklart inte av de utan vid 11 och jag börjar 13 så de är inte så schyst att ringa nu så dom får panik att fixa nån. Jobbigt läge känns inge vidare i kroppen och inte speciellt med tanke på att jag ska jobba med människor som har sämre immunförsvar men ja hoppas på de bästa.
Och för övrigt så var Eclipse hur underbar som helst och jag blev helt kär igen ^^, men nu längtar ja till sista filmen men för nöta de andra 3 så länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0