Snart är de dags!

Nu är de inte långt kvar tills ja ska flytta bara 4 dar plus att en av dagarna ska jag ner till Örebro, så de är väldigt verkligt, jag har dock inte orkat packat riktigt än utan ja kommer panik packa men de gör inget :D.
Spännande saker.
Va på MRT idag och kollade gallan så får se hur de såg ut sen när ja ska träffa min doktor, Fick dricka kontrast som inte smakade mumma alltså de va järn ja skulle dricka, både konsistensen och färgen liknade nyponsoppa men kan lova att de verkligen inte smakade så!! Fy F*n va äckligt de va tortyr att dricka de där och ja fick bara i mig hälften men de gick bra ändå :) Så nu är de gjort så de kanske händer nått någongång.
De känns pissigt men allt just nu men de känns som att de kommer ordna sig senare men ja vill liksom att allt ska vara bra nu ja vill leva ett normalt liv nångång..

Tiden tar allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0