Skolstart och strunt

Nu har de blivit lite dåligt med uppdatering men som ni kanske förstår så har ja de ganska fullt upp vi har haft föreläsningar varenda dag sen vi började och då menar ja inte bara en utan oftast 3 el 4 per dag!! jag vet min hjärna håller på att koka över men försöker att sätta mig in i tänket igen de va ju som sagt ett tag sen jag läste i skolan. De har varit plugg och fest den senaste tiden och sjuka galenskaper ;) igår hade vi mellanstadiedisco så hade den här snygga frisyren, ser ju ut som ja är 12 el nå ;)




men sjukt kul hade vi iaf först hade vi förfest och "disco" på Bärseback och senare drog vi ner på Strompis där vi nollor kom in gratis plus att de va halva priset på all alkohol inne där ;)
De va ett helt okej ställe och de är en jädra skillnad mellan Wasa och de här men de mesta knäcker ju wasa liksom, jag har inte hunnit ha sån hemsk hemlängtan än, tror de är mest för ja hela tiden har något och göra plus att jag lär känna massa nya människor här nere :)
Och de är en hel del festande här nere de är verkligen party flera dagar i veckan, så nu mina vänner vet ni va ni har och vänta er när ni kommer ner mohaha ;)
trivs faktiskt väldigt bra tycker om Örebro som stad. ja har ju liksom varit här lite tidigare så är inte så ovan och så är ja ju inte ensam om att vara ny, Har träffat 2 tjejer från mora och båda är äldre än mig och gått här ett längre tag men de är ju fortfarande landsmän .
Ska ta en powernap så ja klarar kvällen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0