Örebroare

Nu har ja Finally flyttat så bor i rum i ett hus 3km från skolan helt udnerbart mitt rum är lika stort osm vårat vardagsrum hemma så de här kommer gå fint jag har dock inte orkat packa upp allt än men de kommer väl jag har ju som sagt en hel helg på mig fast kommer bli massa tok dom första dagarna ska på nollning imorrn el de håller på flera veckor framöver så idag är väl en stor grej men ja hann el hinner väl inte på den jag har väl tid än men har inget gult plagg och så lär ja kolla bussar haha men imorrn  smäller de då blire PARTY med alla nya stundenter och ett helt universitet med snygga killar snälla tjejer och en HELT ny stad och nya människor och ja säger Wasa släng dig i väggen!! de här kommer bli toppen.
Jag har äntligen lämnat tryggheten hemma de va jobbigt speciellt att åka hemifrån och veta att här kommer jag aldrig mer bo på "riktigt" så nån tår fälldes de, men mamma lovade att komma ner någon helg snart och då skulle vi åka till Ikea i marieberg de tar typ 10 min från Örebro.
Men nu är jag alltså officiellt örebroare men jag kommer aldrig prata som dom för så snyggt låter de inte ;)
Så får alla mina söta vänner komma och hålla mig sällskap och hälsa på mig :)
Nej ska försöka packa lite till och sen lägga mig i min nya 180 säng och se på en film ;)
I LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0