Lite förändring i mitt liv

Har varit lite dålig med uppdateringen men har haft fullt upp. Jag har fått ett rum i Örebro där ja hyr så länge tills ja får den lägenheten jag vill ha :) Så de känns perfekt tror jag har insett nu hur rikigt allt håller på att bli. Jag ska verkligen flytta till Örebro jag känner inte en kotte men får väl ut och ragga kompisar (:
Känner att de kommer bli super bra allting men lite skrämmande eftersom jag aldrig flyttat hemifrån rikgit förut om man inte räknar USA el emma. Men ska bli roligt och blir att pendla ganska mycket fram och tillbaka eftersom ja ska ner på registrering på Onsdag sen flytta in på Fredag och sen börjar ja på Måndag. Och imellan alla dessa dagar så ska ja till läkaren som är i Mora lite kaos men bättre de än inget.
Ringde lillasyster idag och försökte prata med henne men hon grät mest och ville hem hur kan man vilja göra så mot sitt eget barn?! de är fördjävligt och Soc säger ni har gemensamvårdnad vi kan inte göra något!!
Men ungarna har Allmän SKOLPLIKT!! !

I got a Bad Romance...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0