2010

Jaha nu har vi redan bytt år kändes defenitivt inte så igår. Jobbade som sagt på hotellet och de va en minnesvärdkväll 2009 slutade dåligt och de nya året började ännu värre.
Så när ja kom hem och la mig så kändes de som att ja hels ville vakna upp till nå mycket bättre.
Men mitt 2009 har varit väldigt händelserikt jag har gjort saker jag aldrig trodde ja skulle göra lärt känna vänner som jag kommer ha för alltid,
Men nu är vi inne på ett nytt år så varför inte göra de super duper bättre? De är fredag och nu blir de åka av för ikväll blir de party.
Ïbland måste man se de positiva även fast de känns som de inte finns ett slut på eländet.
Nej Tack alla mina fina vänner ni har en speciell plats i mitt hjärta :)


Here we come 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0