underbar helg

Har varit hemma över helgen och de har verkligen varit så behövligt och underbart. Först va vi på middag med mormor och resten av släkten för mormor fyllde år förra helgen och på kvällen for ja till Borlänge och festade med Johanna och hade de hur bra som helst. Hem till Mora på söndagen och vidare upp till Bjärre där ja blev bjuden på udnerbar mat och en hel del mario kart spelande ;) har saknat fia nå grymt mycket så de va skönt att få prata massa skit och ta igen all tid. Så idag hämtade jag min dator hos polisen och for vidare till Alexandra och fikade hämtade barnen va ner på stan och pratade en hel del skit och var riktigt trevligt och ses igen har saknat dom och såklart dizel och bosse ;) och så är de så kul och se hur magen växer :) Sen träffade ja emma och vi fikade på stan och pratade om allt mellan himmel och jord. Så social som ja vart den här helgen har ja inte varit på länge har träffat alla ja kunnat träffa så är riktigt gald nu insett hur många ja saknat och vad dom betyder.. Så imorgon åker jag tillbaka till Örebro men ska ner och se om ja ska köpa jackan ja hittade på inter sport är så sugen men den kostar ganska mycket så ska överväga lite under natten ;)
Ska ju ha praktik nu i veckan ska vara på ett demensboende inte mitt val iofs men jag tror de kommer bli bra i alla . fall. De blir en till tjej och jag från våran klass så jag är inte ensam
Men nu ska ja försöka packa ihop mina saker :)

// Linda

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Det var underbart att träffa dig igen, vi har verkligen saknat dig!! Klart som fan du ska köpa jackan ;) Pussa

2010-02-09 @ 09:32:31
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0