Tenta ångest och flytt röra

Ja idag har ja setat i stort sett hela dan med tentan och först träffat johan och disskuterat och kopierat böcker och sen har ja suttit hos Belma i stort sett hela dagen och min hjärna ät verkligen grillad efter all etik och diverse problem vi hållt på med idag och de här är liksom första tentan de känns som de kommer bli hungra ggr värre senare men får bita ihop och veta att de blir mer intressant sen..Och så hämtade ja nycklarna till min lägenhet och blev glatt överaskad jag bor själv!!! jag hade värsta visionen att de skulle bo två tjejer och sen jag men icke jag är själv fast ja vet iofs inte hur länge den friden varar men ja ska ta vara på den tiden i alla fall. Och de är bara ett rum till så de är en två och stort kök plus ett fint badrum så de här blir nog toppen men sen är de ju de här med att flytta möbler men va fan ja får se till att inte flytta så ofta sen ><
Imorrn måste ja gå upp tidigt..ska lämna in tentan i hyfsaf tid sen iväg och hämta lastbilen och sen hämta grejer så måste få iordning de mesta ikväll om ja så måste vara vaken hela natten.
Så är hur glad som helst över att få egen lägenhet och göra nästan va ja vill (A)
Och så kan ja låna hit Tindra :D har saknat tussan som bara den och nu har vi en hel lägenhet plus att ja inte har så mycket plugg framöver så ska prata lite me Kusin och Annelie så kan vi nog komma fram till en bra lösning :)
Har även pratat med soc idag och de gick väldigt bra och över förväntan insåg att ja har talet förmåga när ja vill för ja kunde styra samtalet dit ja ville och fick fram exakt de ja skulle och tröck på dom ömma punkterna och de gick galant riktigt stolt ^^, ska allt bli som min kusin! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

DU ÄR BÄST

2010-02-19 @ 10:16:04
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0