Seminarium 2

Hade bara vårat seminarium idag och de gick över förväntan bra de och handlade om etik skit intressant skulle lätt kunna disskutera de i timmar. Följde Belma ner på stan och skriva kontrakt på hennes lght och de gick finemang, sen blev de hemgång och laga lite mat och tvätta och känner att ja verkligen gjort rätt för en massa data tid hehe fast ja egentligen borde läsa lite i mina böcker. Är ledig ända till på fredag då vi bara har en föreläsning sen tänkte ja ta mitt pick och pack och bege mig till Mora ett tag och CSN har bestämt sig för att ge mig pengar vill säga, ganska svårt att åka någonstans utan pengar. Men skulle vara otroligt skönt att få komma hem träffa lite folk ja skulle behöva träffa och bara vara jag behöver verkligen den tiden me er Morabor ;)
Så ja ska försöka boka in så många dejter ja kan och bara mysa och komma tillbaka till mig själv. Och de flesta av mina vänner här nere kommer åka hem i helgen så ja håller alla mina tummar och hoppas på att ja me får göra de.
Är fortfarande sjukt nöjd med mitt Iphone köp alltså ja älskar telefonen och den har de mesta man behöver :)
Letar även efter lägenhet så ja kan få mitt eget så ja kan göra precis va ja vill så ja kan kidnappa hit Tindra lite saknar henne nå grymt mycket och hennes krav på närkontakt som bara är mysigt. Nej sen ska ja kidnappa bosse lite me när husse och matte ska på förlossning, men annars får ja ta tåget hem tills då och låna deras hus tills lilla bebben och dom kommer hem fast de är ju ett tag kvar.
ska poppa lite mer musik och försöka sluta tänka så mycket!

Kram

Kommentarer
Postat av: Alex

Heej Bejb!

Tänkte höra så allt är bra med dig. Har slut på pengar på mob. Tänkte höra om du kommer/är hemma denna helg. Tänkte ifall vi kunde ses en sväng. Vad ju längesen.



KRAM

2010-02-06 @ 19:06:57
URL: http://livinglexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0