Ny vecka

Hade seminarium idag om våran vfu och vi skulle reflektera över hur vi haft de osv så ja satt där me min negativa information men fick den ändå att bli positiv på sitt sätt. Och de va de enda vi hade den här veckan så ja vet inte riktigt om ja ska åka hem eller till Erika en sväng eller om ja ska stanna i Örebro :p svåra I-landproblem ja har!
Men ikväll ska Belma komma hit och vi ska äta lite grann och ja lär börja packa saker eftersom ja fått mig en lägenhet wiho är skit glad över de även fast den är delad och ja måste bo med 1 -2 andra men de är fortfarande skönarer på nått vis. Och Belma har erbjudit sig att hjälpa mig att flytta och mamma och pappa ska hjälpa mig att betala ett släp eller skåpbil så kan ja fixa de själv eller med hjälp av Belma såklart :D
Fick även ett Alla <3 dag kort idag när ja kollade brevlådan blev hur glad som helst och de var från min kära man Casper så gulligt <3 blev riktigt glad och Tackar såklart hans gulliga föräldrar som skrivit de åt han eftersom han har lite svårt att skriva själv! ^^,
Har ju även hemtenta den här veckan alltså från onsdag till fredag ska ja skriva på min tenta som sen ska vara inlämnad till 12 på fredag beroende på om man skickar den med post eller inte. Jag hoppas de inte är allt för svår utan att de går hyfsat fort att skriva den.


Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Vad roligt att du blev glad för kortet <3

2010-02-15 @ 17:30:01
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0