Läkerol




Min aldeles egna tuggumi påse, såg nån reklam för att läkerol gör tuggumin så ja va in och gjorde min egna smak och så vade nån tävling som man kunde vinna 100.000 i så för att ja ska vara me i tävligen måste 10 personer rösta så ni kan väl vara så söta och rösta på mitt bidrag så ha rja ju större chans och vinna :D
Så kan ni alla som röstade få 500kr var om ja vinner xD snällt va?! ;)
Ska slänga på en film och mysa ner mig i sängen nu känner att de är behövligt efter denna kyla.
Föresten våran katt Sessan har fått kattungar nu två styckna än så länge så nu kommer ja träffa små missisar när ja kommer hem =)

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Röstat :D

2010-02-23 @ 20:04:41
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0