Iphone

Ja som sagt var ja i sthlm i helgen för att hjälpa erika att flytta och för att få mina böcker av mamma så ja tog mig en trip ner dit på lördags morgonen och sen hem söndag kväll :) Skulle försöka leta upp en jacka men de gick inge vidare antingen var dom för små el för stora så va måttligt irriterad över de precis innan ja skulle åka hem, men så hade ja funderat på att köpa en ny telefon eftersom min börjar paja.. Så va in i en telefon butik och efter en halvtimme kom ja ut med en Iphone :D så de va lite av ett impulsköp fast ändå inte för ja hade tänkt i dom banorna innan att skaffa ett abonnemang och sen en Iphone ;) så nu blev de av och ja kan tala om efter bara en dag med min iphone : ja är kär!! helt överlycklig kan inte förstå att ja köpt den tidigare helt underbar ><
Så är de fortfarande krångel med csn dom säger att ja blir utskriven från försäkringskassan imorrn men de vette fan för de står inget på banken om de.. Så ja börjar bli lagom trött på dom nu ja behöver mina pengar om ja ska kunna klara mig här över huvudtaget och ja är så förbannat trött på CSN just nu. De slutar me att de inte blir nå pengar än och inte från försäkringskassan heller säkert Gaah! jag tror ja blir tokig på de här!!
Men ja har iaf Belma här som ska sova här tills hon får sin lägenhet så de är trevligt :) ska vara lite social med henne nu
Hade bättre än va ja har de just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heej gumman! JAAA det hade varit såå kul om du kom förbi. Så får du berätta allt om örebro hihi



Många kramar

2010-02-02 @ 10:23:11
URL: http://livinglexxi.blogspot.com
Postat av: Fiaa

Ah jag har också fortfarande krångel med CSN och inga pengar, suck. Man blir ju less.

2010-02-02 @ 10:37:14
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0