Ibland har man sina dagar

Idag kände jag att de va en depp dag kände även hur stor saknad ja har efter Nattis och Robin jag drömde om lillebror inatt och de va väl något i drömmen som utlöste mitt mående idag men jag försöker vara mitt positiva jag. Nu är de snart 3 månader sen jag såg dom sist och ja har svårt att må bra i allt ja vill att soc ska göra sitt arbete riktigt någon gång och bestämma hur de ska vara men har svårt att tro på de för dom har verkligen gjort allt för att bevisa att dom inte gör sitt jobb och de är så frustrerande att bara stå och kolla på, i sånna här lägen önskar ja att ja vore politiker och fick bestämma nå vettigt!! De jobbiga är att hålla skenet uppe för barnen när man pratar me dom för att dom intem ska bli ledsna men de tar mycket av krafterna när hela kroppen skriker efter att få gråta och berätta hur jobbigt de är utan dom, men istället för ledsna känslosamma ord kommer de vänliga nästan spyfärdiga trevligheterna för man vet att deras pappa läser deras mail.
Han hade till och med mage att be mamma att inte dra upp de här med erika och mej inför soc OM de skulle bli en vårdnadstvist nej säger han som började med ful spelet. Men Soc har allt uppskrivet och tar dom inte upp de i sin bedömning i en eventuell rättegång kommer ja personligen gå dit med en anmälan till dom.
Men ja kan inte vara svag nu utan måste hjälpa mamma som håller på att gå under av allt de här. Så ja får må dåligt när allt är över men behöver utrycka mig och på ett ställe där ja kan säga precis hur ja känner. Och de kan ja till mina närmsta vänner me men vill inte lasta över mina problem på dom för dom har ju sina egna liv.
Måste sova nu om ja ska orka upp imorgon till Vfu:n
Men ta hand om er alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack Linda. Jag håller verkligen med. Chefen skulle ju inte ah brytt sig om det tycker jag :/

2010-02-14 @ 18:42:10
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0