Hemgång och vasaloppsveckan

Kom hit igår och de va riktigt skönt men ändå så saknar ja Örebro och allt de där för de blir inte som man tänkt sig när man kommer hem besvikelse efter besvikelse vi har inte huset just nu utan de hyr stadium och sen så är barnen inte hemma.. men de är tur ja har mina vänner de är de som gör de värt att åka hem jag hinner träffa i stort sett alla och troligtvis ska ja stanna längre den här gången för mamma ska på förhandling i tingsrätten och så och de känns skönt att vara hemma som stöd. Plus att ja kan ta bilen ner med alla mina saker ja ska ha me mig plus en liten söt Tindra som får följa :D
Just nu ligger hon och sussar så sött i mitt knä efter dagens bravader med Dizel och Bosse och deras galna upptåg i den midjehöga snön, även jag lekte lite i snön men blev överröst med 3 hundar i ansiktet inte lätt att ta sig upp där
Just nu sitter ja ensam hemma och har skit tråkigt verkligen de suger ingen är hemma mer än jag och Tindra så de är inge vidare funderar på om ja ska lämna henne lite senare eller om hon ska få vara kvar eftersom vi bor hos mormor och då måste ja lämna hem henne mellan dagarna eftersom vi har massa katter och kattungar men men de får gå =)
Men ska se om de finns nå roligt att göra eller dra me någon omedvetande på nått kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0