20 Februari

Har än en gång kollat på deltävlingen i melodifestivalen och hade några favoriter men väntade egentligen på att alla skulle sjunga färdigt så ja fick se Dolph kan inte förstå hur den mannen kan vara så snygg och sexig alltså ja blir helt till mig tänk om ja kunde vara äldre eller han yngre då hade jag satsat stenhårt även fast han är en världkändis och 1000 tjejer tyckte likadant Nej gud gjorde oss tjejer en tjänst när han skapade Dolph Lundgren ;)
Har varit totalt snökaos här nere och de har inte slutat än så vette tusan va de här ska sluta de har snöat ungefär 5dm på bara 2 dygn och de är driv snö så på en del ställen är de meter högt och andra inget alls så de va inte men nån vidare förtjusning ja begav mig till Belma och hämtade tallrikar och bestick, men ja tog mig hem levande som tur va ><. Ska troligtvis träna med Belma imorrn och vi ska tydligen gå på nått som heter Happy moves och ja vette tusan va de är men Belma har förklarat de ordagrant du blir glad och så dansar man :D
Har en underbar familj och vi måste bara hålla ihop tills allt de här är över ska hem i helgen och umgås lite med familj och vänner behöver stötta min mamma och Jörgen i de här och ja vet att vi klarar de här.
För vi som är lite smartare än alla andra tänker ju logiskt och empatiskt inte som en psykopat som inte har någon empati alls i kroppen.

" De finns ingen som tvingar dig att stanna ingen håller en pistol emot din panna"- Nostalgi, du va mitt allt men de  visste du aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0