Söndagsmys

Vaknade av ett sms där de stod: Pizza och plugg? och va gör man inte på en söndag så de blev Pizza och en del pluggande men pratades rätt friskt med men lärde mig en hel del och vi satt från 1 tills nyss och jag är helt slut i hjärnan och har fått i mig 1,5 coca cola så är ganska hyper ändå , men eftersom de är Söndag och ja följde med Linda ut igår så tänkte ja unna mig en skön duscha och kroppsomhändertagande med allt va de innebär och ja verkligen längtar så tänkte ja se Sherlock Holmes och krypa ner i sängen och ligga där tills ja somnar :)
Imorgon har vi Seminarium på de endokrinasystemet= hormonerna. Kan tala om att de är väldigt intressant man får veta en hel del om vilka hormoner som spökar och varför dom gör de. Och vi tjejer har tusen mer hormoner än killar och de är väl iofs inte så konstigt då vi ska föda barn och amma och ha oss! ^^,
Hitta även en gamal goding i låtväg har blivit helt frälst i den här låten!
Love it sitter och drömmer mig bort och önskar att livet vore annorlunda för stunden.



Lyssna och njut och lev för dagen!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

haha jag lär fan ha en miljon mer hormoner än killar hahaha ><

2010-04-18 @ 22:05:58
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0