Saknader i livet

Just nu saknar jag mina underbara vänner och bara få umgås med dom och må bra, de är inte de att ja inte trivs här utan ja behöver lite umgänge och även av familjen har absistens så myckeet saknar jag alla men de bästa av all ät att jag åker hem imorgon och då blir allt bättre och då kan jag åtmindstone ta bilen dit jag vill! Så ska försöka smita iväg så fort de går imorgon i skolan och sen bär de av mot Norra sverige nämligen Mora :D
Så här på kvällskvisten har jag duschat lyssnat på musik och packat min väska och ja behöver ha med mig ett par saker så blir en större väska ^^,
Och idag var de faktisk sol hela dagen tills jag kom hem så gick i linne och leggings till och från skolan och de va behaglig solen lyste vinden var varm och jag njöt för fulla muggar så hoppas morgondagen bjuder på samma väder eller åtmindstone mora gör de ;)
Ska torka mitt hår och försöka få lite sömn nu :)

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Jag saknar dig grymt mycket.

2010-04-26 @ 22:46:14
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0