Personlig assistent skulle varit bra att haft just nu!

Jag har inte kunnat göra så hemskt mycket den senaste dagen eftersom min fot har bestämt sig för att ge upp och bara göra ont. Så igår trotsade jag mitt "inte be om hjälp syndrom" och ringde Belma och hörde om inte hon kunde handla mat till mig eftersom ja inte har kunnat ta mig ur lägenheten och har ingen mat så sötnosen gick till Konsum åt mig, och idag klarade jag inte heller av att gå till skolan utan ringde sjukvårdsupplysningen och sa att smärtan inte gått ner trots att ja tog två alvedon till *suck* och svaret blev "-de går över" blev lagom irriterad och nu ska mamma försöka ringa för ja orkar inte tjafsa om hur ont de gör, jag får bara höra ja vet! NEJ de vet ni inte jag dör hellre än har så här ont! Nej blir så trött  på sjukvården ibland och så är ja så dum och utbildar mig inom de men mina patienter ska åtmindstone bli väl omhändertagna så de så!
Men imorgon måste jag till skolan för annars kommer jag definitivt att kugga på tentan så de är bara att pallra sig upp 7 timmar i förväg och försöka fixa allt..Är rastlös och vet inte va ja ska göra har suttit och pluggat i stort sett hela dan och nu datorn men de finns inget kul att göra., så funderar på att plugga ett tag till och sen se solsidan och bli lite gladare ^^,

Kommentarer
Postat av: Alex

Men lilla gumman, hoppas att foten blir bättre. Vet hur förbannade ont det kan göra. Tappat räkningen på hur många gånger jag vrickat foten, slitit av ledband osv. Att det går över är inte större tröst då man har ont. Håll foten i högläge för att minska ner svullnaden, stöd på foten när det gör mindre ont. Tänker på dig

Kramar

2010-04-14 @ 15:17:01
URL: http://livinglexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0