nya tag

Har försökt att få lite plugg gjort idag och har skrivit ner alla ben, muskler och leder som vi ska kunna på latin och sen har jag försökt att peka ut dom men inte alltid så lätt men ja har kommit en bit på väg i allafall, för 4veckor sen hade jag inte en aning om latinska ord men nu känner ja att ja har snappat upp en del omedvetet och kan en hel del men ja vet att de känslan kommer avta ju närmare tentan vi kommer.
Sen satt ja här hemma och filosoferade om hur mitt liv såg ut för ett år sedan och de är mycket som har ändrats saker jag aldrig kunde tänka mig att vara med om hände jag gjorde många ogenomtänkta val och hade de fortsatt så hade jag aldrig varit där jag är idag utan ja hade nog sumpat mycket mer i mitt liv, men jag ångrar inte heller så mycket alla de val ja har gjort har format mig till den människan jag är idag och de är jag glad över.
Men den delen kommer alltid vara en del av mitt liv, men hur berättar man för nya vänner man lär känna?! de går inte utan att dom ska döma dig och göra valet att de klarar sig utan dig, man måste lära känna människan först men risken är att de kanske backar och försvinner, men någonstans vill de veta varför du har så mycket kunskap om vissa saker eller hur insatt du är, allt de som rör dig och den du är! man kan inte undvika de hela livet men ibland ska man nog inte säga allt för mycket utan vara som alla andra! åtminstone i lära känna stadiet fast va vet jag om de ! Har föresten köpt världens bästa bh på change visserligen kostade den lite mer men man får kvalité för pengarna och den va grymt snygg och bekväm köpte även trosorna till så ja har ett set och de va grymt snyggt alltihopa :D
föresten mina grannar har nå skumt för sig varje morgon vid 9 och de slår aldrig fel de låter som någon borrar eller gör något annat men de stör mig för ja vaknar av de varje morgon och de händer mån-sön varje vecka och mitt tålamod håller på att ta slut men de stör mig ännu mer att ja inte vet va dom gör ^^,
nått förslag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0