Lunch mys

Var ledig idag så jag och tjejerna bestämde att vi skulle ta en lunch på stan för att bara umgås så gick vi till världens bästa ställe (va där en gång i vintras) Jensen's Böfhous skit god mat verkligen! och inte svin dyr heller och så fick vi oturligt nog vänta på maten men fick gratis glass efteråt för besväret så vi va nöjda och glada eller iaf jag.
Sen har jag bara hunnit komma innanför dörren innan de blev plugg och de behövs verkligen om ja ska hinna få in allt de vi ska tills nästa vecka men skulle behövt någon som förhör mig så tänkte när kommer hem till Mora så tänkte jag våldgästa någon av mina vänner och tvinga dom till att vara förhörsledare hehe ;)
Sitter även och försöker dämpa mitt choklad behov och äter mandariner ist men de är väldigt svårt kan ja lova! de är något med kvinnor och choklad, de är hemskt när man får sånna hemska cravings men har lärt mig att ett godis sug bara varar någon minut sen går de över så de är bara att härda ut ^^,
Ska fortsätta plugga lite nervsystem och de som hör till

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0