latin är ett dumt språk!

Nu känns de som min hjärna håller på att friteras ja vet snart inte va ja heter längre, jag har suttit och pluggat in nervsystemet och de endokrinasystemet och de räcker inte med att du kan dom på svenska utan här gäller latin för hela slanten så har suttit och pluggat in nervsystemets alla latinska ord bara för att tvinga in dom i huvudet för annars kommer jag aldrig klara den tentan, Den här kursen har varit sjukt tuff och vi har 7 veckor kvar av den de känns lagom roligt, de är inte de att de inte är kul men de är så mycket du ska få in i hjärnkontoret och kunna de resten av livet så man måste sitta dygnet runt om du ska kunna de och ja har varit lite slarvig fram tills nu så har lagt i de nhögre växeln nu och ja ska banne mig klara de här. Om ja så ska få lov att plugga hela sommaren så envis ska jag vara för de här är ju min dröm min verklighet och ja vet inte vad ja ska syssla med annars..De är tufft nu och de kommer bli värre sen men de vet ja så nu jävlar ska de pluggas ^^,
Foten har blivit lite bättre nu i alla fall så de är skönt och så är de snart helg och då behöver ja inte ut och gå med foten om ja inte vill så har bestämt mig för att bli frisk i foten och sen ut och gå och börja träna inför dom sista veckorna innan sommaren.
Har bestämt mig för att flytta hem över sommaren för jag har inte hittat något jobb här i Örebro och jag behöver som sagt inte betala hyra över sommaren eftersom de är 10-månaders hyror så sommaren är gratis eftersom vi inte får studiebidrag då, så ska försöka hitta nå kul och göra i Mora vet att de kommer bli hotellet på yrorna och kanske lite mer.
De har hänt en del i Mora me har jag sett, är de inte de ena så är det de andra,
Bara så ni vet så är dom latinska namnen väldigt töntiga och man sittermest och skrattar åt hur dom egentligen tänkte när dom uppfann de språket ^^,

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Duktig du är <3

2010-04-15 @ 21:03:59
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0