Ingen bra start på dagen

Imorse så lyckades ja såklart försova mig för ja stängde av snozen efter 5:e gången och var på väg upp när ja tänkte blunda en sista gång och så klart somnade ja om en timme till och då blev de bråttom fick lov att slänga på mig kläderna och ta en macka i farten medans ja fixade de sista pöus att ja gjorde en gratäng igår kväll som ja skulle ha som lunch och den hade ja ju såklart inte packat ner i väskan eftersom de va varmt när ja skulle lägga mig så tänkte ja skulle hinna de imorse och de hann ja med visserligen men de blev stressigt och ja hatar att försova mig för man blir så stressad hela dan!
Hade en labb idag och de va faktiskt ganska intressant vi testar hur rena händer man har och vilken skillnad de blir efter du tvättat händerna och efter du spritat händerna så imorrn får vi se hur mycket bakterier alla hade på sina händer och de är ju läskigt på sitt sätt eftersom man får se om man är för dålig på att tvätta händerna.
och imorgon så åker jag till Stockholm och blir där över helgen och ska hälsa på kusinerna en sväng tänkte ja eftersom de va ett tag sen vi sågs så kurerar mig som bara den nu men efter att ja blivit av med febern har ja fått sån där rethosta och de är inte heller nå vidare, vet inte vilket utav de ja föredrar ^^,
Sitter och är lite nostalgisk med spotify och lyssnar på gamla disney klassiker och drömmer mig bort men ska försöka läsa lite i mina mikrobiologi böcker har haft föreläsning om virus idag och de va faktiskt intressant och jag lärde mig massa saker ja inte visste innan om en hel del sjukdommar och varför man får dom eller varför de inte går att behandla de är en tuff men intressant kurs.
Ska även försöka att spara ihop penagr och inte åka hem så mycket eftersom ja inte har något sommar jobb än och jag får ju som sagt inget studiebidrag på sommaren så får inte slösa allt för mycket och ja har ju en tendens till att råka handla upp saker på en massa onödigt (A)
Tänkte även se på Anna anka söker assistent, kan de bli annat än kaos med den människan och tv ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0