Ibland måste man ha tur!

När ja vaknade imorse så skulle jag betala mina räkningar som ja glömde igår för ja blev aldeles för trött för att orka fixa de då, men när ja sätter på dosan så visar den på lågt batteri!! och de första ja tänkte på va nej inte dosan nu också för skulle dosan dö skulle ja inte kunna betala mina räkningar förens på Måndag och ja blir så stressad av att veta att jag inte har så många dar på mig men som tur var så snabbade jag mig på och fixade allt i tid och kunde betala alla viktiga räkningar så puh! jag hade lite tur kvar på min sida ^^,
Fick även ett brev från Öbo min hyresvärd att man måste göra en sommarstädning av studentlägenheten alltså dom ska komma och kolla så man städar riktigt eller ja vet faktiskt inte varför och ja ska ju inte flytta direkt utan bara vara hemma under sommaren och än så länge bor jag ju själv men de skulle torkas fönster och bakom badkar och under och bakom spis och även göra rent fläkten och då har ja bara hunnit bott här i 3mån så är de inte alls så skitigt och ja städar ju faktiskt imellanåt men stör mig på att nån ska komma hem till mig och inspektera min städning och ja har inte ens en dammsugare men får låna Belmas i värsta fall! de känns lite som att vara med i programmet Anna anka söker assistent! för dom ska se så de duger annars får man böter, de finns säkert dom som inte sköter de men jag gör faktiskt de men äh ja ska se till och städa perfekt så dom inte kan säga ett knyst!
Men har börjat städa nu iaf för ja fick lite panik men dom kollar de inte förens tidigast 6:e maj, men ja ska ju hem under valborg så lär ju städa nu så inte de blir panik senare ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Tjena tjejen!

Betalade våra förbaskade räkningar idag, inge kul alls. Hade mardrömmar om dem inatt, men det var inte lika illa som drömmen dock. Det låter ju knepigt att de ska komma o kolla så att man städar ordentligt. Mysko...förstår att det känns jobbigt. Blev jätte glad när du skrev att du kommer till veckan!! Syns då!

Kramar

2010-04-24 @ 19:10:15
URL: http://livinglexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0