å så var de helg igen

Insåg när ja kom hem idag att ja inte varit kvar i Örebro en helg på väldigt länge, för de har ju varit påsk och grejer så va ju hem den helgen och sen va ja ju till kusinerna förra helgen och nu är ja kvar i Örebro och de är väldigt tomt och ensamt hemma är jag ju inte själv på de viset jag kan gå runt i huset ja kan se på tv ligga i soffan och bara sappa och så finns de massa mat i kylskåpet och de finns de inte hos mej direkt ;) Saknar att ha nån runt omkring mig och så sitter ja bara framför datorn eller pluggar nu när ja har ont i foten så blir inte så stimulerad, och inte vill ja se på film när solen bara skiner in genom fönstret och de är varmt och vårigt.. nej ja och mina I-landsproblem funderade på att åka upp till Nathalie en sväng men så fanns de inga billiga biljetter kvar så får ta de en annan helg men får väl bara ta och härda ut helgen och hoppas att de händer nå mer skoj än pluggandet.
Har läst på nyheterna att Islands vulkan valde att få ett utbrott  här om dagen och tydligen ska de vara ett moln av aska över hela sverige dock så är den här askan osynlig men man får ju en bild i huvudet att de blir kolsvart och äcklig glödande aska faller ner och alla måste sitta inne i veckor för att de är för farligt men så är ju inte fallet på riktigt men man får ju lite skräckfilm feeling över de hela ^^, Men jag lider med alla dom som skulle ut och resa för hela Sverige har resförbud och ingen vet när de hävs så förstår dom stackarna som sitter på Arlanda och väntar förgäves på sin resa till solen. Men man har inte så mycket att säga till om när moderjord bestämmer sig för att jävlas lite.
Appropå min fot så har ja nu fått skavsår på andra foten ;) Va har ja gjort för att förtjäna all denna dåliga karma ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0