7 veckor kvar innan sommarlov

De har varit en väldigt okej dag vi började inte förens 10.15 och så höll vi bara på fram tills 11 och sen fick vi gå hem så bristen på sömn gjorde sig inte så påmind men när ja kom hem slängde  ja mig i sängen och satte på nån serie och slö kollade tills magen började protestera och ja kollade klockan och insåg att lunch tid var förbi och nästan middag så ja begav mig till konsum handlade nödvändiga ingridienser och så lagade jag världens godaste svamp omelett de var verkligen hur gott som helst, har även hunnit plugga efter maten tills nyss då ja känner att kramperna börjar komma de börjar mola i magtrakten och då tar de max 45min sen är mina äckel magkramper igång och de spelar ingen roll hur mkt medicin jag tar för den hjälper inte oavsett så de är bara att hära ut 3 timmar med hemsk smärta och toalettbesök jag hatar verkligen min mage!! de här är 3:e dagen i rad den blir så här, jag måste verkligen ringa sjukhuset imorrn och be dom om hjälp de här funkar inte längre.. jag vågar inte äta mat i skolan längre med tanke på hur min mage är så måste ha hjälp eller få medicin som hjälper och som inte har 1000 biverkningar, nej nu har jag varit väldigt negativ så ska ändra till något positivt de är snart sommar och sommar lov 45 dagar och då räknat med helger :D snart lite vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0