Need to clean

Mitt rum såg nyss ut som ett bomb nedslag men har städat i ett antal timmar och verkligen rensat ut all skit och försökt få bättre koll på allt och sorterat de ja vill ha och massa sånt där tråkigt man måste göra nån gång. Men resultatet är beundransvärt ligger i en ny bäddad säng och fixar lite me datorn. De finns inge bättre en en nybäddad säng och rent överallt och har massa tvätt i tvättmaskinen me. Så nu är de fint ett tag till.
Såg även att ja hade en stalker på bdb en brud som kollar min bdb från sin kompis bara för att se va ja skriver så bara för att provocera skrev ja ett inlägg om de och de tog inte mer än 4 timmar så fick ja ett väldigt argt sms där hon gjorde bort sig ännu mer och bevisade att hon kollade bara för att vara nyfiken men jag svarade inte ens, för varför ska ja lägga ner energi på henne?! ingen anledning.
Så måste äta lite nu innan mitt blodsocker sjunker för mkt och jag förvandlas till en elak häxa med horn^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0