Helgen som varit

Ja i Fredags åkte jag till Madde var super trevligt synd att de bara blev till lördagen men får ta och åka ner snart igen, på kvällen såg vi på bio, Sommaren med Göran ^^ Den va helt okej men trodde den skulle vara roligare
Jag färgade även håret så är lite mörkare med mer slingor i, Skit snyggt om ja får säga de själv ;)
Skulle jobba på Lördagen i Orsa på hotellet de va aquatum el nå asså skidåkare så hoppar i vattnet de va den fina förklaringen ja fick av min chef så dom va 200 som skulle äta innan och sen blev de fest utav bara den, va fullt i baren redan vid 9 helt underbart me massa folk va från åldrarna 18-30 typ så nu kan ja nästan förstå hur de är att jobba på wasa ;) Fast när de gäller de yngre åldrarna så vet dom inte vart gränsen går när dom ska sluta dricka och är för fulla så de blev en hel del nekande och eftersom ingen tyckte dom va för fulla så blev de diskussioner, Fick höra massa "fina" ord om mej och blev väl hotad ett antal ggr ja skulle allt passa mej och massa skit, men de va så ironiskt de hela och skulle ja ta åt mig av vad alla säger skulle ja gå under, fulla människor de är bara att ta med en nypa salt, Nej men de va verkligen en minnesvärd kväll,
Men städningen tog lång tid va nog klara vid 4 så jag gick innanför dörren hemma vid 5, Tror hela min kropp var öm så blev sängen på momangen och ja slocknade direkt när ja la huvudet på kudden.
De blev lite lång sov morgon idag sov till halv 3 (A) nej är man trött så är man,
Blir nog bara hel lugnt idag känner mig super bakis och vill helst ligga i sängen hela dagen men ska försöka gå upp och hitta på nå annat.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0