Happy face

Igår pratade ja massa me Shandra super trevligt, saknar den gullungen, min bästaste vän som förstår allt till 200% och gör mej alltid glad :), hon är bara för go vi planerar massa inför stockholms besöket då hon ska på konsultation för henne boobs :D ska bli skit kul samma helg fyller jag 20 yeah äntligen, Så hela den helgen blir de fullt upp, ska på inflyttningsfest hos Sara var nog minst ett halvår sen vi sågs sist så ska bli super och samtidigt fira min födelsedag där me ^^, Sen åker ja hem den söndagen så släkten kan komma och fira lite.
Ska snart och hämta Alx han ska hjälpa mig me en sak  Danne ville ha hjälp me så han får vara lite moraliskt stöd för mig eftersom vi ska leta efter nått som ligger i nån av alla hans 100 kartonger typ :P
Måste bara säga att mina kusiner och jag har fått en sån jävla bäst relation om man jämför med innan och med dom flesta ja känner, De känns inte som kusiner mer som Bröder, vi bråkar och jävlas lika mkt me varandra som syskon gör, och lägger sig i allt dom gör och ska ha en åsikt, så när vi alla 3 ses så känns vi mer som syskon desutom så känner ja mig hemma där känns som allt alltid varit så och sen får resten av släkten säga va dom vill och alla vänner som tycker att de är fel får ha sin åsikt men så länge ja inte tycker så , så bryr jag mig inte längre.
Är faktiskt väldigt glad idag av någon anledning, men de tänker ja fortsätta vara i dag för nu har lyckan vänt och allt känns inte så hemskt längre. ´Men de har ja mina vänner att tacka för som orkar lyssna på mitt tjat och gråt.
Så nu blir de att poppa hög musik störa mina grannar som inte är hemma ^^,

XOXO

Kommentarer
Postat av: Shandraaa

2009-09-13 @ 13:40:24
URL: http://shandradee.blogg.se/
Postat av: Shandraaa

Vill NUUUUUJUUU !!

Istället för Örebro blir det Sthlm, men vi ska tillbaka till Örebro med. We <3 it aiight :D ! "Vårat andra hem" haha.



Saknar

2009-09-13 @ 13:41:59
URL: http://shandradee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0