De finns alltid nån som har de värre

Blev lite tagen av att se Grey's anatomy att allt kan helt plötsligt ändras och bara försvinna och då ska man aldrig ångra att man aldrig hann säga hur mycket alla älskade betyder.
De finns alltid någon som har de värre, hade en liten svacka idag mådde dåligt över mycket, arbetslös känns helt hopplöst,ingen ekonomi, bo hemma. Men ja vet att de finns dom som lider ännu mer än mig jag ska bara vara glad och tacksam över allt bra jag har, jag sover under tak, har människor i min omgivning som älskar mig, men såklart kan man inte alltid vara lycklig utan har sina stunder där de känns jobbigt.
Snart blir jag 20 me :D är lite spännande blir ju bolags ålder så de blir att springa dit på Måndag bara för ja kan ^^, Sen ska ja planera fest nästa helg ev så då blir de massa bra folk och Party för hela slanten,
Men imorrn blir de stockholm ska träffa Malin vi har ju typ inte träffats på flera år känns de som fast de är typ ett halvår men vi behöver ta igen tappad tid så ska bli skönt :)
fast nu är de dags för sängen så ja orkar ta mig till tåget imorrn ^^

Har ni kommit ihåg att säga de där orden " jag älskar dig" ? och allt de som ska sägas, För imorgon kan de vara försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0