Tisdags mys

Har setat hemma hela dagen och haft extremt tråkigt försökt fixa till hemma men samtidigt blir så så orkeslös på allt varför kan ja aldrig få vara lycklig?!
Jag faller jämt för fel killar och när ja väl försöker så blir de fel och dom backar ur el hittar nån som är lite snyggare och lite bättre än mej,
 Jag kraschar inombords och de tar ett tag innan ja orkar ta  mig upp men när ja väl gör de så händer samma sak igen så ja håller på att tappa hoppet, men de sägs ju att hoppet är de sista som överger en människa och de är så sant som de är sagt. För in i de sista så hoppas du men du vet att du kommer bli besviken han kommer inte höra av sig el de kommer inte bli som han sa!! Varför ger ja inte upp med en gång för?! Nej nu är ja trött på de här ska nog konvertera till Nunna snart!!
Men de positiva idag va att jag skickade ett mess till Fia och så va hon turligt nog i Mora så vi fikade och hade de mysigt allt mellan himmel och jord, känns som vi har känt varandra i flera år de går så lätt att prata om allt!
och blir nog att ses mer i veckan så kan ja bistå med lite barnpassning och sällskap :D
Finare vän får man leta länge efter :)
Pratade även med Shandra igår och idag massor om stockholm blir att åka ner den 20:e så ska vi planera hur de blir i Dec me <3 wiho ja längtar åt dej!! xD
Nu måste ja försöka tänka på nå annat så får bli att laga mat!


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Vad söt du är!! <3 Ja jag känner precis så också, läskigt XD Ses senare i veckan :D

2009-10-20 @ 19:32:33
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0