Onsdag el lillördag

Va ju som sagt hos mina Jobb coacher men de gick väl hyfsat ska dock vara där 3 ggr i veckan och vi kommer jobba i grupper så de kommer bli som en skol klass vet inte hur de ska leda mig till jobb ^^,
De låter ju bättre än arbetsförmedligen tror de kommer bli skit bra i slutändan iaf fanns ju lite att titta på där (A)
Så blev de en tripp till Fia så vi fikade och krånglade oss upp för trappen när vi fick veta att de fanns en ramp på baksidan som vi kunde köra barnvagnen xD,
Men sen satt vi och pratade tills de blev mörkt typ så blev de att åka och hämta Nattis och äta lite onyttigt men de är typ de ända jag har gjort på 2 veckor snart så är skit stolt över mig själv har varit rök- och godis fri nu :D
Så nu blir de att peppa Fia så får vi ut och gå massor nu har ja bestämt. Så nu får vi se vad som häner mer i veckan har lite planer så får se hur ja gör.


Kommentarer
Postat av: Fiaa

HAHA ja, host vi är smarta vi!! <3<3 Ja, promenader, pax! tack för sällskapet idag <3<3

2009-10-21 @ 21:03:25
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0