lite nytta till helgen

Igår blev de nått att göra hela dagen, skulle först till A och fika och ha trevligt så va ja tvungen att åka hem och hjälpa mamma med att flytta grejer till tippen, Så han jag inte mer än hem och så ringde A och fråga om inte vi skulle ut me hundarna och alltid trevligt med sällskap så åkte jag dit, så blev jag bjuden på mat så vi lekte med hundarna och sen direkt hem till dom och lagade världens godaste wook :) jag som inte brukar tycka om allt möjligt men de här var super gott. Så stannade jag i stort sett hela kvällen och vi kollade på film och myste med 3 hundar i soffan plus 3 människor ^^, De va en hel lyckad fredag kväll så de gör vi gärna om.
Så idag gick ja upp rätt tidigt för att åka till farmor och hjälpa till med städningen så kom nyss hem från Sollerön och sitter och bara tar de lugnt, blir nog en lugn kväll om de inte händer nå oväntat.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0