jag och mitt krull

Idag skulle jag egentligen åka till Falun med Nathalie till tandläkaren men som sist blev de inställt för att hon va sjuk så stannade hemma och hämtade lilltjejen och så åkte vi och fikade, upp på dollar hämtade Emma och kollade på ÖB men var faktiskt duktig och handlade inte en sak utan sparade mina pengar för en gångs skull.
Har nyss tagit ett varmt bad och ligger och ser på House nu riktigt trevligt skulle inte sitta fel med lite sällskap heller ;).
Träffade även Shandra igår hade de jätte trevligt och pratade massor om allt mellan himmel och jord allt vi inte hunnit med.
Känns som hela världen motarbetar mig ännu en tung sten lades till i min redan fulla ryggsäck vet inte när allt kommer brista men hoppas verkligen på en vändning nu de skulle vara så skönt att få fokusera på något positivt.
Alla har väl motgångar i livet men de känns som allt drabbar mig fast ja vet att de inte är så men jag ska alltid vara de svarta fåret.
Nu ska jas leka vidare på FB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0