home sweet home

Har gjort lite goda gärningar idag. Först hjälpt farmor och farfar tvätta allla fönster, sen tog ja med mig lilla Tindra hem så hon slapp sitta hemma bara så senare ikväll ska ja ringa A och höra om vi inte ska släppa vovvarna i skogen så dom får busa av sig för jag garanterar att de behövs just nu är de high life här med överskotts energi ^^. Plus att jag städar lite undan lite mer behöver ha koll på alla "bra och ha saker "ja fått så mamma vet vad ja inte behöver.
Jörgen har äntligen förstått grejen med bra ljud i en bil så nu fixar han och Fredrik ljudet i v70 så de kommer låta 100ggr bättre än innan. Så nuär de äntligen roligare att åka med den och Solen skiner idag är glad bara därför :D Min lycka är gjord idag
och snart ska ja åka med Shandra till estockholmo och busa runt och göra massa kul och hn får nya boobs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0